minkyy

Alla inlägg under november 2012

Av Minkyy - 22 november 2012 17:23

  9 Februari 2010.Hoppas du har det bra mormor!

Du kommer alltid att vara i mitt ♥ förevigt.

                                                  
    // Claudia

Av Minkyy - 21 november 2012 20:07

Usch slår aldrig fel att man har otur varje onsdag...Idag så när jag väntade på bussen så stod det typ 5 killar och väntade på samma buss som mig och dem var sjukt störiga..Men som sagt killar är killar O.O

                                             Cheer
s!  

Av Minkyy - 17 november 2012 15:02

  Ja detta var min favorit look när jag hade min gamla gubbe Minken17..

Jag kan ju inte få tillbaka den men jag kan ju alltid få den att likna min gamla...Men ni får gärna köpa den looken ;)

                        // Lejoninna

Av Minkyy - 15 november 2012 17:46

Har tyvärr inte kunnat blogga på ett tag..Har haft så fkn mkt läxor nuförtiden   

Men som sagt så måste jag satsa på skolan just nu(Inte för jag är en plugghäst)....De är för vi börjar få betyg nu till jul så jag hoppas att jag får ett C elr D men hoppas att jag åtminstonde får ett E så jag får godkänt..Sen kan man ju alltid satsa på högre, o högre betyg.  

                                  // Lejoninna

:(

Av Minkyy - 7 november 2012 20:44

Har inte kunnat blogga på några dar för de beror på att jag har så fkn mkt läxor nuförtiden...Men jag försöker så gott jag kan ;)                                           // lejoninna

Av Minkyy - 5 november 2012 20:16

  Jupp ännu en look som jag gjort när jag tråkar..Ganska nöjd med allt förutom skorna O.o Hittade inga andra som passa.

                                                  
                Cheers!

Av Minkyy - 4 november 2012 16:48

  Ja snälla hjälp mig att levla skulle betyda sjukt mkt (:

                                Cheers!

Av Minkyy - 4 november 2012 16:13

  Ja snälla hjälp henne att levla hon förtjänar verkligen det <3 Hon hjälper alltid andra så nu är det dags och ge lite tillbaka också! Så snälla ge henne en auto,älska hennes artbooks o titta på hennes filmer.Det är väl inte mycket begärt?

Presentation


Minkyy ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad är roligast på moviestarplanet?
 Vännerna
 Spelen
 Kläderna
 Levlarna
 animeringarna
 filmerna
 artbooks
 looks
 Chattrummen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards